Grąžinimas ir keitimas

Kaip grąžinti pirktus produktus?

Grąžinimo sąlygos

Pirkėjo prašymas grąžinti prekę arba pakeisti ją kita turi būti pateiktas ne vėliau kaip per 3 dienas nuo prekių pristatymo dienos. Pirkėjui praleidus 3 dienų terminą prekės nebus keičiamos ir grąžinimas nebus priimtas.

Jeigu Jūsų pirkinys sugadintas, mes galime jį pakeisti. Mes siūlome operatyvų keitimą (išskyrus pavyzdžius).

Tam Jus privalote pranešti mums apie sugadintą produkciją 3 dienų laikotarpyje, išsiusti sąskaitos – faktūros kopiją bei pateikti gedimo aprašymą.

Jūs privalote grąžinti pirkinį nepanaudotą, pavyzdžiui, jeigu Jūs atidarėte dėžutę tam, kad patikrinti pirkinį, dėžutė tūri būti besugadinta. Būtina išsaugoti originalią prekės pakuotę bei aksesuarus. Prekė tūri būti grąžinta per 14 dienų.

Grąžinimas vyksta paštu arba įmonės ofise. Jeigu Pirkėjas nusprendžia grąžinti prekę paštu, po išsiuntimo jis privalo pateikti AZALIA.Lt parduotuvei siuntos registracijos numerį.

Jeigu Pirkėjas siunčia neregistruotą siuntinį, jis pats atsako už siuntinio saugumą. AZALIA.Lt vykdo sugadintos prekės keitimą arba, neturėdama tinkamos pakeitimui prekės sandėlyje, per 30 dienų nuo sugadintos prekės gavimo dienos, grąžina Pirkėjui pinigus į sąskaitą, iš kurios buvo įvykdytas prekės apmokėjimas.

Gražinant pinigus bus atsižvelgta tik į prekės kainą (pristatymo kaina neįeina į grąžinamą sumą).

Jeigu buvo nuplėštos etiketės, prekė buvo panaudota, sugadinta, taip pat atsiradus kitiems trūkumams bei defektams dėl Pirkėjo kaltės, AZALIA.Lt turi teisę apskaičiuoti nuostolius ir išskaičiuoti nuostolių sumą iš grąžinimo sumos.

Jeigu prekė yra kokybiška, tačiau Pirkėjas neatsiima apmokėtos prekės, pinigai negrąžinami.
Parduotuvė turi teisę įrašyti į „juodąjį sąrašą“ Pirkėją, kuris neapmoka arba neatsiimą savo užsakymo. Toks Pirkėjas neturės galimybės pirkti internetinėje parduotuvėje AZALIA.Lt teikiamos produkcijos.

Nemokamas pristatymas

Skaitykite čia.